Onsdag den 26. august
Til Storebælt Camping ( www.storebaeltferiecenter.dk/ )  formiddag inden vi tog til Fyn.
Hans ( Tidligere Blommehaven) og Flemming var i gang med at male stakit, men Hans gav sig god tid til at gå med rundt, for at se området.

05-04-2004

Der er 3 handicaptoiletter, men man kan ikke komme ind på grund af kanter.
Dette vil man ændre, så jeg skal  ned og være med,  når de går i gang i efteråret.

Resten af bygningerne var tilgængelige.

05-04-2004

Fik en dejlig frokost inden vi kørte, som Tak for hjælpen. Spisesteddet var også OK.

Efter bilvask i Nyborg, mødte jeg -  som ofte før - skiltet ud til Grønnehave Strand Camping ( www.gronnehave.dk/ ) og tænkte på at besøge dem – men kørte forbi, indtil vi nåede 2.skilt  – så måtte vi køre derhen.

Pladsen var ualmindelig velholdt og plejet, nærmest som en privat have – med en flot ny flisebelægning over alt – samt ramper alle steder – men men men – vi kunne ikke komme ind i bygningerne – end ikke på Handicaptoilettet – Æ R G E R L I G T.

To pladser ud af to, hvor vi ikke kunne komme ind, på de eksisterende Handicaptoiletter. Bare for meget.

05-04-2004

Til Kerteminde Camping ( http://kertemindecamping.dk-camp.dk/ )sidst på eftermiddagen, hvor jeg havde en aftale med Michael og Maibritt.

Her er ikke noget for Handicappede – fik jeg at vide – men en tur rundt på pladsen viste, at der var OK flere steder.

Maibritt havde en lille rampe ved den ene dør, og da den kom op, kunne jeg komme til Fællesrum – TV – Internet – Toiletter – Køkken og Vaskerum. SUPER.

05-04-2004

De øvrige steder skulle ristene udenfor blot hæves eller sænkes – så ville det virke der. Har lovet at komme over, og hjælpe dem med at gøre det brugbart.

Fandt også Martin og Ketils Campingvogn fra TV.

En tur til Kerteminde for at ose, og få noget at spise – var nu ikke særlig sultne, efter det flotte måltid vi fik på Halsskov Camping.

05-04-2004

Her har vi AMANDA – Kertemindes vartegn.

Retur til Pladsen og herefter en tur til stranden, som er lige på den anden side af vejen. Stor aktivitet på vandet.

Hele min barndom cyklede vi børn fra Odense til Kerteminde for at bade hver sommer.

En smuk aften. Retur til bilen for at drikke kaffe og slappe af.

Din hastighed:3.net
Download: 1973 kbit/sek (246.6 KB/sek)

Torsdag den 27. august
Videre til Odense i Rosengårds Centret - for at handle lidt, og spise.

Herfra til Skovsøen - men der var end ikke plads til en is, så vi holdt lidt og nød udsigten, inden vi drejede hen til den gamle Restaurant Carlslund.

05-04-2004

Den så ud som i gamle dage, og var stadig godt besøgt – da den er berømt for deres Æggekage.

Min kusine Jette og hendes mand Leif – havde fri – så det blev til et spontant besøg hos dem, til en kop kaffe.

De er i gang med at dyrke vinplanter – så det var nogle stolte Vinbønder, der viste deres have frem.

05-04-2004

Et af formålene på denne tur, var at mødes med min veninde Andrea - fra Østrig kl. 19.00, i deres lejede sommerhus ved Vejlby Fed .

Andrea , hendes mand og deres 2 drenge var klar til at tage imod os,  og vi havde en dejlig aften. Talte meget om de oplevelser, vi havde haft sammen de sidste 15 år – både i Danmark og Østrig. Et solidt venskab.

Overnattede på Deres grund.

Fredag den 28. august
Morgenmad med Andrea og familien inden turen gik til  Hagen Strand Camping ( www.hagenstrandcamping.dk/ ), hvor jeg havde aftalt med Jette, at jeg skulle se, deres nye bygning.

Den var blevet rigtig god og de havde brugt min model med at hæve ristene – herligt.

Resten vil blive ordnet – så man kan komme ind alle steder.

05-04-2004

Har været helt nede ved vandet – da der er lagt dækken ud…

Det regner lidt i aften.

Din hastighed: KB/sek
Download: 82 kbit/sek (10.3)

Lørdag den 29. august
Fra Jylland gik det tilbage til Fyn – hvor jeg havde en invitation fra  Marlene og Jan på Løgismose Strand  Camping ( www.logismose.dk-camp.dk/ ) . Ankomst kl. 14.30

Den stod på spisning til aften ( Jeg elsker Deres Kinesermad ) og sommerfest med Birthe Kjær.

05-04-2004

Man havde rejst et kæmpe telt.

Det blev en fantastisk aften, med mange mennesker og ikke mindst en god stemning.

Børn – unge – voksne – ældre – ja alle sang med,  jublede og morede sig – så det var absolut besøget værd.

Din hastighed:
Download: 475 kbit/sek (59.4 KB/sek)

Søndag den 30. august
Pakkede sammen efter morgenmaden - sagde FARVEL og TAK for denne gang, og begav os tilbage til Dianalund.

Næste tur går til Elmiamessen i Sverige.